Friday, January 7, 2011

Bosan tahap maksimum

Bosan ! Bosan ! Bosan !

Tahu tak apa itu bosan ? Duduk kat rumah punyaa laa bosan nak mati . Hari-hari buat perkara yang sama . Bangun awal pagi tapi takda laa awal mana kan . Duduk rumah makan , tengok tv , tidur , membesarkan perut jee laa kerja aku . Ibu dah membebel suruh pergi cari kerja . Haishh betul jugak kan . Tapi masalahnyaa aku nak pergi Sarawak . Kalau aku tak pergi dah lama aku kerja then dah dapat gaji boleh shopping . heee . Sumpah seriously shit bosan ! ergggghh ! Nak keluar takdaa duit pulak . Yang ada cuma tinggal habuk jee . Haihh tiup habuk jeelaa Reen . Nak mintak dengan ibu pulak kena dengar ibu membebel dulu haaa amik baru dapat -,-' Damn !

Rindu sekolah , cikgu-cikgu & yang paling penting kawan-kawan :') imissyouguysfuckingdamnmuch ! Rindu nak bangun pagi . Yaaaa amat malas nak bangun . Set jee alarm tapi bangun punya liat nak mampos ! Rindu nak dengar cikgu-cikgu yang suka membebel then bagi homework tak nak banyak lagi pulak kan . Nak taknak kena buat laa kalau taknak kena cubit yang perghhh berbisa lagi-lagi cikgu Add Math :/ GOSSIP perkara yang wajib tak kira di mana-mana temapt . Time perhimpunan , dalam kelas , kat kantin tak kiraaa ada jee gossip . Gelak sama-sama sampai nak pecah perut , study sama-sama , menangis sama-sama awwww rinduu :(

weyh bilaa nak jumpa & lepak sama-sama lagi ? Aku kat rumah bosan nak matiiiiiii