Thursday, August 4, 2011

Bulan Ramadhan


Selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarak (:

Pejam celik pejam celik kita dah berpuasa . Masa berlalu dengan pantas . Puasa bukan sahaja kita menahan diri daripada makan dan minum semua tu tapi mengajar kita supaya menahan diri kita daripada nafsu . sendiri-sendiri faham laa okay apa itu nafsu . Pada tahun ni jugak aku berpuasa sebagai seorang pelajar . Yeah , aku tahu sebelum ni pun aku seorang pelajar jugak . But now it's totally different . What i mean is first time berpuasa as college student . Sumpah sangat penat . Dulu masa sekolah tak sangat terasa penatnyaa tapi sekarang rasa macam nak pengsan . Aku tak kata aku boleh puasa penuh tahun ni . Tapi aku berharap sangat kalau boleh dapat puasa penuh . Maklum la perempuan diberi hadiah istimewa oleh Allah (: