Sunday, May 15, 2011

Happy Mother's day

Happy mother's day (:

Okay aku tahu memang agak lambat aku nak wish sebabnya takda masa nak update blog . Tapi tak kisah laa sebab hari-hari pun aku rasa hari ibu selagi ibu aku ada dekat dunia ni . Well, Happy mother Day , Ibu . I love you so much <3 I'm sorry if i've offended you . I know i'm not a good daughter to you . But, you're the great mother to me . Bukan senang seorang ibu tunggal nak membesarkan 3 orang anak . Hari-hari kerja cari duit nak kasi kitaorang makan , bagi kitorang hidup senang . Aku kasihan tengok ibu dah tua tapi masih kerja . Sepatutnya ibu duduk kat rumah jee . Tapi kalau ibu tak kerja siapa nak bagi kau makan kan . Aku memang tak berapa nak ngam dengan ibu . Ada jee benda yang nak digaduhkan . Kalau duduk rumah pun tak berapa nak cakap sangat dengan ibu tapi tak bermakna aku tak ambil kisah pasal ibu . Kadang-kadang ibu sakit batuk-batuk . Nak dengar pun tak sanggup tapi aku nak buat apa . yelaaa orang tua bila umur dah meningkat semua penyakit ada . Aku tak dapat bayangkan kalau ibu takda . Aku akan jaga ibu tak kisahlaa nanti bila aku dah kahwin aku bawak ibu tinggal sekali dengan aku .

I love you , ibu <3